Підготуємо рекламну компанію в Google AdWords. Професійно налаштуємо контекстну рекламу під ваш бізнес.
Для ефективності та економії ваших коштів ми вручну регулюємо ставки, ретельно опрацьовуємо пошукові запити та постійно додаємо мінус слова.
Робити гроші без реклами може тільки монетний двір. Томас Маколей
Web Studio VDcom
ЩО ВХОДИТЬ У НАЛАШТУВАННЯ Google Ad
Визначення цілей Вашої рекламної кампанії в Google AdWords
Підбір ключових слів (пошукових запитів) і прорахунок бюджету майбутньої Рекламної Кампанії.
Налаштування рекламних кампаній (вибір і налаштування мереж, типів пристроїв, місць розташування, ставок і бюджетів, методу показу оголошень).
Налаштування рекламних кампаній (вибір і налаштування мереж, типів пристроїв, місць розташування, ставок і бюджетів, методу показу оголошень).
Складання текстів оголошень. За потреби кілька на одну групу оголошень.
Налаштування розширень оголошень.
Зв'язок акаунтів Google AdWords і Google Analytics.
Налаштування Google Merchant Center (якщо він доступний у Вашому цільовому регіоні).
Увімкнення автоматичної помітки тегами.
Налаштування розширень Google AdWords.
Web Studio VDcom
Ціна на контекстну рекламу 2024 року
Ціни та вартість послуг з контекстної реклами
№
Назва послуги
Ціна, y.e
1
Створення та налаштування рекламної кампанії
160
2
Обслуговування рекламної кампанії в місяць STANDART
100-150
3
Обслуговування рекламної кампанії в місяць BUSINESS
150-300
4
Обслуговування рекламної кампанії в місяць PRO+
350-550
5
Оптимізація кампанії в мережі Google
130
6
Налаштування аналітики рекламної кампанії (цілі, конверсії)
145
Web Studio VDcom
ЩО МИ РОБИМО ДЛЯ ВАШОГО БІЗНЕСУ
Текстова
РЕКЛАМА з'являється в органічній видачі, коли ми шукаємо певну інформацію.
Наприклад, ми пишемо «купити пральну машинку» і у видачі бачимо три перших оголошення реклами про продаж машинки.
На сторінці її може бути від 1 до 7 оголошень.
Визначити її візуально дуже легко - це буде напис жирним шрифтом «Реклама».
Банерна
РЕКЛАМА яка показується на сторінках сайтів. Оголошення можуть бути або адаптивними, або графічними.
Перше має пряме посилання на сайт, який рекламують. Друге, графічне оголошення, буває статичне або динамічне.
Відео
РЕКЛАМА у відеороликах на YouTube. Зазвичай перед переглядом основного відеоролика розміщується коротке відео (10-30 секунд) реклами.
Контекстна реклама - це серйозна і відповідальна робота, яку краще зроблять досвідчені фахівці.
Рекламна компанія - це один із дієвих способів заявити про свій бізнес і забезпечити
компанії хороший піар. Також це додатковий і якісний трафік на ваш сайт.
Реклама - перша в історії система панування над людиною, проти якої безсила навіть свобода. ФРЕДЕРІК БЕГБЕДЕР
Web Studio VDcom
Переваги контекстної реклами
1 Гнучкий бюджет
2 Швидкість
3 Точний таргетинг
4 Швидка оптимізація
5 Ефективність
6 Широта охоплення
Web Studio VDcom
Як працює контекстна реклама?
Принцип роботи досить простий - це «плата за клік», тобто ви платите тільки коли людина клацне на ваше оголошення.
Ціна кліка змінюється залежно від того, наскільки високо розташоване ваше оголошення у видачі.
Вартість кліка не фіксована. Все залежить від галузі бізнесу, його конкурентності та затребуваності.
Контекстна реклама - це серйозна і відповідальна робота, яку краще зроблять досвідчені фахівці.
Чи необхідна контекстна реклама?
Насправді це найшвидший спосіб розповісти всім про ваш бізнес. При розумному використанні і правильному налаштуванні контекстної реклами вона принесе вам значну користь.
Завдяки їй ви можете отримати цільових відвідувачів і збільшити продажі через інтернет у короткі терміни.
Є ще один спосіб залучити потенційних клієнтів — SEO-просування. Воно дуже ефективне, але потребує більше часу на реалізацію.
Плюс у тому, що навіть припинивши вкладати в SEO, ви ще довго залишитеся в органічній видачі
Особливості контекстної реклами:
Швидкість
Широта охоплення
Гнучкий бюджет
Точний таргетинг
Швидка оптимізація
ПЛЮСИ КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ
Реклама має бути сильнішою за звичайні доводи, як п'єса має бути яскравішою за реальне життя. КЛОД ХОПКІНС
Web Studio VDcom
Мінуси Pay Per Click
Та насправді в PPC є і мінуси.
Дуже часто до таких видів оголошень користувач ставиться з недовірою.
Психологічно людина більш лояльно ставиться до органічної видачі. Також контекстна реклама досить дорога послуга.
Для того щоб перебувати вгорі рекламної видачі за серйозними запитами доведеться викласти пристойну суму.
Контекстна ж реклама як швидко з'являється, так і після закінчення компанії швидко йде.
Особливості контекстної реклами:
Дорого
Нестабільна ціна
Відсутність перспективи
Склікування конкурентів
Недовіра користувачів
МІНУСИ КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ
Якщо ви не хочете ризикувати звичними речами, вам доведеться змиритися з ними. Джим Рон
Як ви помітили контекстна реклама має свої плюси і мінуси.
Якщо ваша мета - залучення клієнтів, впізнаваність вашого бренду і швидкі продажі, то саме час випробувати її ефективність.